Po celém Česku sbíráme příběhy kvalitního vzdělávání. Úspěšné MŠ a ZŠ. Očima místních. Pro vzájemnou inspiraci.
Dobrou praxi jsme rozdělili do šesti oblastí:
  • stabilní bydlení
  • dostupné a kvalitní předškolní vzdělávání
  • spolupráce škol a dalších služeb
  • školní poradenství pro všechny děti
  • kvalitní vzdělávání na školách
  • podpora zřizovatelů
NNO Amálka,ChrudimZŠ Zlatnická, MostDolní BřežanyKlášterec n. OhříPraha 7LitvínovOtrokovicePardubiceKadaňMŠ ŠpálovaMŠ Žižkovo náměstí,OlomoucMŠ ObrniceNymburkOstravaOstrava-PorubaOstrava-PorubaNNO Tilia KadaňZŠ BečovZŠ Budíšovn. B.ZŠ Komenského,Karlovy VaryZŠ LudgeřoviceZŠ Petrin,BruntálZŠ Hlučín-RovninyMZŠ Tanvald
Logo PAQ Research

Katalog dobré praxe

Kvalitní vzdělávání na školách

ZŠ Bečov

ZŠ Bečov

Znevýhodněným žákům pomáhá v ZŠ Bečov nový systém hodnocení a působení sociálního pedagoga

ZŠ Budišov nad Budišovkou

ZŠ Budišov nad Budišovkou

Vzdělávací neúspěch snižují v Budišově nad Budišovkou asistentkou pedagoga, dobrou metodikou a vyjasněnou komunikací se SPOD.

ZŠ Komenského, Karlovy Vary

ZŠ Komenského, Karlovy Vary

Jak dostat znevýhodněné děti do školky a navázat vztah s jejich rodiči.

ZŠ Ludgeřovice

ZŠ Ludgeřovice

Svoboda učitelů, organizované sdílení materiálů, bezpečné prostředí pro chybu a inspirace v zahraničí. To je ZŠ Ludgeřovice

ZŠ Petrin, Bruntál

ZŠ Petrin, Bruntál

Když kvalitní škola pro znevýhodněné děti chce být dobrou školu pro všechny.

ZŠ Hlučín-Rovniny

ZŠ Hlučín-Rovniny

Mentoři učitelů, otevřené hodiny kolegům, vlastní kritéria učitelské práce a další inspirace z Hlučína

Masarykova ZŠ Tanvald

Masarykova ZŠ Tanvald

Masarykova základní škola se spoluprací učitelů a inovativní výukou zbavuje segregační nálepky a je žádaná napříč regiony

Podpora zřizovatelů

Obec Dolní Břežany

Obec Dolní Břežany

Město podporuje školy, aby nemusely tolik řešit administrativu a mohly hlavně učit děti.

Hodnocení a pomoc ředitelům na Praze 7

Hodnocení a pomoc ředitelům na Praze 7

Na Praze 7 inovativně hodnotí ředitele. Důvěru ve zřizovatele posilují jasná kritéria odměňování i podpora škol.

Koordinace vzdělávacích aktérů v Litvínově

Koordinace vzdělávacích aktérů v Litvínově

Zhoršující se situace zafungovala jako katalyzátor změny. Otevřela komunikaci mezi úřady a aktéry ve vzdělávání.

Administrativní pomoc ředitelům v Pardubicích

Administrativní pomoc ředitelům v Pardubicích

V Pardubicích se ředitel sám nestará o majetek ani rekonstrukce a město ho tak osvobozuje od papírování

Vedení a hodnocení ředitelů zřizovatelem, MČ Ostrava-Poruba

Vedení a hodnocení ředitelů zřizovatelem, MČ Ostrava-Poruba

Vedení a hodnocení ředitelů vyžaduje jasná kritéria, důvěru a otevřenou komunikaci. Zkušenosti M. Tomáška z Ostravy-Poruby

Filtrovat

Oblast

Zapojení aktéři